Серед них – перший у світі круїз-контроль для їзди бездоріжжям. Система самостійно підгальмовує при спуску та розганяється на підйомі, намагається підтримувати задану швидкість при подоланні канав і каміння.

Водію потрібно лише крутити кермо. Таким чином, навіть новачок виглядатиме на бездоріжжі як справжній професіонал.

Система працює у діапазоні 1,8-30 км/год.

Крім того, Range Rover та Range Rover Sport 2015 модельного року отримали проекційний дисплей на вітровому склі, який відображає швидкість і дані про дорожні знаки.

Повну версію програми "Автоттехнології" дивітсья тут.

Що ж до двигунів, то всі стали трохи економічнішими, а деякі – й потужнішими. Базовий турбодизель TDV6 3.0 розвиває все ті ж 258 конячок, однак тепер витрачає 6,9 л пального на "сотню" у змішаному циклі.

Трилітровий турбодизель SDV6 тепер видає 306 сил і 700 Н·м, при цьому споживаючи 7 л/100 км.

Також модернізували бензиновий агрегат SCV6 3.0. Він розвиває все ті ж 340 сил, однак витрачає на 2% менше пального (10,7 л).

На ринку Range Rover з новою технікою з'являться наступного року.