"Показаний у 2008 році прототип родстера LFA є виключно концептом, створеним внаслідок пошуку стилю серійної машини", — заявив представник японського виробника Білл Квонг.
Раніше передбачалося, що відкритий LFA вийде на ринок у середині 2014 року.
Купе Lexus LFA представили восени 2009 року. Десятициліндровий мотор має 560-сильний десятициліндровий атмосферний двигуном об’ємом 4,8 літра, який агрегатується з шестиступінчастою роботизованою коробкою передач. Мотор виходить на максимальну потужність на 8700 обертах на хвилину. Червона зона на тахометрі починається на 9000.
З нуля до "сотні" кілометрів на годину суперкар здатний прискорюватися за 3,7 секунди. Максимальна швидкість машини — 325 кілометрів на годину.
В даний час у моделі LFA вже є одна спеціальна модифікація — Nurburgring Edition. Такий автомобіль оснащений більш потужним мотором, додатковими карбоновими аеродинамічними елементами, іншою випускною системою і спортивними покришками.
У грудні на моторшоу в Токіо дебютує ще одна спецверсія суперкара, яка буде названа на честь цієї виставки і отримає карбоновий дах і заднє антикрило, виготовлене з вуглепластика і регульоване за допомогою гідроприводу.