Саме тому з'явилася необхідність в уніфікації логотипа та слогану на різних ринках – як на вітчизняному, так і на іноземних, зазначає 24 Канал. В рамках ребрендингу Farmak змінив фірмові кольори логотипа, використовуватиме власну назву компанії виключно латиницею та переглянув свій слоган.

Читайте також Ми маємо підтримувати одне одного: як "Фармак" піклується про адаптацію українських ветеранів

У Farmak провели ребрендинг компанії: що про це відомо

Зміни в компанії FarmakЗміни в компанії Farmak / Фото Farmak

Основним кольором логотипа став сірий, який символізує високу технологічність компанії. При цьому під час ребрендингу зберегли й традиційний для Farmak блакитний – колір чистоти та стерильності фармацевтичного виробництва.

Змін зазнало і коло, яке було невіддільною частиною логотипа: на заміну йому прийшли дужки. Вони одночасно символізують відкритість Farmak до інновацій, прозорість у діяльності для партнерів та споживачів, а також захист пацієнтів від хвороб завдяки лікарським засобам компанії.

Виробник представив і новий слоган: "Якісні ліки для всього світу", що підкреслює важливість розвитку експортного потенціалу компанії. На сьогодні – це 60 країн світу, включаючи 15 держав-членів ЄС, країни Центральної та Південної Америки, Близького Сходу, Азії, Африки та Австралію. А також представництва Farmak у 9 країнах – Узбекистані, Казахстані, Киргизстані, ОАЕ, Швейцарії, В’єтнамі, Польщі, Словаччині та Чехії. Наприкінці 2024 року компанія планує завершити будівництво власного виробництва в Барселоні, Іспанія.

Компанія розпочала трансформацію у міжнародний брендКомпанія розпочала трансформацію у міжнародний бренд / Фото Farmak

Зазначимо, що процес ребрендингу Farmak здійснюватиметься поступово, адже до продуктового портфеля компанії входить понад 450 найменувань лікарських засобів, тож редизайн упаковок займе певний час.

Новий образ Farmak – це не лише візуальні зміни. Це підтвердження нашої місії – виготовляти для України та світу сучасні, якісні та доступні ліки, дбати про кожного пацієнта і доводити, що українська якість і технологічність відповідає європейському рівню,
– зазначає Євгенія Піддубна, директорка з корпоративних комунікацій Farmak.

Farmak доводить, що українська якість відповідає європейському рівнюFarmak доводить, що українська якість відповідає європейському рівню / Фото Farmak

Нову айдентику для Farmak розробила креативна агенція MEX a member of HAVAS. Дослідження сприйняття бренду Farmak серед різних ЦА, яке передувало змінам, здійснила Ukrainian Marketing Group.