До слова, існує лише 1 шанс на 12 мільйонів, що з ліфтом, в якому ви їдете, щось станеться.

Найбільш популярна конструкція ліфта – канатна. Кабіна машини піднімається та опускається з допомогою сталевих тросів.

Зазвичай противага дорівнює половині ваги повністю заповненої кабіни. Тому при статистичній поїздці рівновага буває ідеальною.

І кабіна, і противага прикріплені до направляючих всередині шахти. Завдяки цьому ліфт не розгойдується. Якщо з мотором щось станеться, гідравлічна система перекривається. Тоді автоматично включається гальмо, який блокує канати для швидкої зупинки.

Всередині регулятора – два гаки на пружинах. Коли почнеться падіння, регулятор почне швидко обертатися, відцентрова сила виштовхує гаки назовні. Вони чіпляються за фіксований внутрішній обвід та зупиняють корбу.

Кнопки виклику посилають сигнал в комп’ютер ліфта. Він відстежує переміщення усіх кабін по поверхах і у всіх шахтах з допомогою сенсорів, а потім розраховує, де і яка кабіна зупиниться.

Ліфт – неодмінна частина нашого повсякденного життя. Але якщо ви не ліниві – краще пройдіться.