Виробники та імпортери продовжать перестраховуватися, піднімаючи відпускні ціни вище реального рівня інфляції.

Також з метою збільшення прибутків компанії активно здійснюють "підміну" продуктів (так, званий реплейсмент), розфасовуючи лікарські препарати у великі упаковки з одночасним підвищенням їх ціни.

Головним рушієм зростання цін в 2012 році стануть так звані генерики - ліки, термін дії патентного захисту на які закінчився, і тепер їх може випускати будь-який фармзавод. 60-65% ринку українських ліків - це брендовані генерики, в розкрутку і просування яких, виробники вкладають величезні кошти.

Відтак, їх ціна не набагато відрізняється від оригінальних препаратів.

Варто зазначити, у 2011 році середня ціна однієї упаковки товарів "аптечного кошика" склала 14,5 гривні.