А разом із ним - новий хетчбек Sandero.

Що нового запропонують франко-румунські бюджетники, і чи не втратили вони своїх цінностей?

Таке враження, наче дизайнери перекроїли старий Logan за допомогою сучасних інструментів.

Автомобіль отримав абсолютно нову оптику, інші бампери, виразну решітку радіатора, і тепер добряче нагадує... седан Lada Granta! Або ж навпаки. Імовірно, над обома моделями працювали ті ж художники.

Втім, від цього Logan явно не постраждав. Не змінилися і його пріоритети - великий багажник та просторий салон.

До слова, всередині розробники спробували надати автомобілю дорожчого вигляду.

У салоні використали кращі матеріали, а в оснащенні з'явилась дорога мультимедійна система із сенсорним екраном і навігацією! І загалом інтер'єр став значно симпатичнішим.

А найцікавіше - гаму двигунів поповнив новий трициліндровий бензиновий турбоагрегат об'ємом 0,9 літра.

Цього разу Renault разом з Dacia вирішили не тягнути кота за хвіст, і разом з Logan представили нову п'ятидверку - хетчбек Sandero. А заодно й розсекретили модифікацію Stepway.

Цікаво, що новий псевдокросовер вищий від звичайного хетчбека аж на 4 см!

Плюс - стандартний пластиковий захист довкола.

Все це дозволить спокійно їздити ґрунтовими дорогами і навіть долати мінімальне бездоріжжя.

Що ж до гами двигунів, Sandero продаватимуть з економічним 90-сильним турбоагрегатом, про який ми згадували раніше.

Як запевняють французи, з таким мотором хетч споживатиме лише 4,5 л пального на "сотню"!

Також до гами увійдуть 1,2-літровий бензиновий атмосферник і 1.5-літровий турбодизель зі системою старт-стоп.

Останній пропонуватимуть у двох модифікаціях - 75 і 90 конячок.

Продажі нової Dacia Sandero в Європі також стартують наступного року.

За базову версію проситимуть близько 7 тисяч євро.

До речі, нещодавно дві новинки представила і компанія Toyota. Її Auris TS і Opel Cascada вирізняються високою якістю, але на відміну від авто Dacia, коштують недешево.