Про це заявив голова "Укравтодору" Славомір Новак, пише gazeta.ua.
"Ця дорога буде платна, паралельно буде безкоштовна, до переходу, але частина цього коридору повинна бути концесійна дорога. Дуже приємно – цього року ми завершили ремонт цієї існуючої дороги і далі в наступних роках від Тернополя до Хмельницького, Вінниці, Умані і далі на південь до Одеси, Миколаєва, Херсона", – розповів Новак.
Читайте також: "Укравтодор" похвалився значними заощадженнями у тендерах
В 2020 році планують оголосити тендери на будівництво нових автобанів - від Львова до Умані.
"Згідно з законом та європейським принципом, ми мусимо залишити існуючу дорогу як паралельну безкоштовну дорогу. А нова дорога повинна бути платна, вона повинна бути побудована на умовах концесії, і частково це буде – перша частина, як я сказав, це Львів–Краковець, далі Львів–Тернопіль", - додав голова "Укравтодору".