Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      Люди почали по-іншому сміятися: дослідження Facebook

      - Читать новость на русском
      Емоджі / favim.ru

      Facebook дослідив, як користувачі позначають сміх у повідомленнях. За останній час мода на сміх у соцмережах змінилася.

      Як пише ТСН, виявилось, що популярне раніше скорочення "lol" ("laughing out loud" – "регочу вголос") використовують все менше.

      Тепер більше половини користувачів використовують вислів "хаха", більше третини користуються картинками-емоджі (або смайликами), а понад 13% пишуть "хехе".

      І менше 2% користувачів залишились вірними скороченню "lol".

      Цікаво, що позначення сміху у повідомленнях залежить від віку, статі та навіть місця проживання інтернет-користувача.

      Так, "хаха" популярне серед користувачів будь-якого віку, смайликами більше любить спілкуватись молодь, а "lol" здебільшого використовують представники старшого покоління.

      За гендерною ознакою – жінки більше користуються картинками-емоджі, а чоловіки – практичним "хаха".

      Дивіться також: Як Facebook формує думки українців

      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин

      Читай новини навіть без інтернету

      Завантажити

      Читай новини навіть без інтернету

      Залиште відгук