MF 18-49

MF 20-45

"Як і наші колеги на телебаченні, ми розуміємо, що для вибору каналу комунікації рекламодавця цікавлять насамперед рейтинги в комерційних аудиторіях, іншими словами — серед працюючих платоспроможних людей. Коли рекламодавцям демонструють рейтинги в базовій аудиторії 12-65 — це те саме, що показувати середню температуру по лікарні. У наш час також рекомендую особливу увагу звертати не тільки на віковий критерій, але й на соціально-економічний статус аудиторії", — говорить комерційний директор холдингу "Люкс" Маркіян Проців.

У будь-якій підприємницькій діяльності дуже важливо вибрати свою цільову аудиторію. Радіо — продукт мас-маркетовий. Вибираючи цільову аудиторію для радіостанції, логічно виходити з того, наскільки вона буде цікава потенційним рекламодавцям. Адже рекламні бюджети — єдине паливо роботи радіо.

"Ми сфокусувалися на комерційній аудиторії 18-49 тому, що це: а) активні і б) платоспроможні в своїй більшості люди. Це найпривабливіша для рекламодавців аудиторія, на неї спрямована основна частина рекламних повідомлень, — говорить Євген Фешак, продюсер "Люкс ФМ". — Ми формуємо наш ефірний продукт згідно з її запитами, постійно ведемо діалог. Чим популярнішою стає радіостанція, тим час у рекламних блоках стає автоматично цікавішим для рекламодавців".

У найближчих планах радіо "Люкс ФМ" — підкорення нових висот. Нагадаємо, що в Києві "Люкс" вже вдалося досягти першої позиції в комерційних аудиторіях 18-49 і 20-45 за показником рейтингу (кількість осіб, які слухають радіо в будь-який момент часу). Наступна мета — вся Україна!