В Україні тенденція на маленькі авто лише набирає обертів, тож новинка стане нішевою моделлю для любителів... ні, радше любительок корейської марки.

Автомобільчик проектували повністю з нуля, тому нічого не заважало зробити малюка кращим від попередника. Так, Picanto нового покоління отримав абсолютно іншу, соліднішу зовнішність і комфортніший салон.

В інтер'єрі використали дорогі матеріали обробки, а рівню оснащення можуть позаздрити навіть деякі автомобілі класом вище. Спортивне мультикермо, стильна панель приладів, шість подушок безпеки, безключовий доступ з можливістю запуску двигуна кнопкою, люк - на цьому список додаткових опцій не закінчується.

І водій, і пасажири почуватимуться зручніше, адже порівняно з ще актуальною моделлю новий Picanto має більші габарити і довшу колісну базу. Загалом, корейська малолітражка стане одним з найкрупніших представників А-класу.

Авто обладнуватимуть одним з двох бензинових двигунів. Перший - трициліндровий об'ємом 1.0 (68 к.с.), інший - 1.2-літровий потужністю 85 сил. Обидва агрегати мають низький рівень викидів вуглекислого газу, а середній розхід пального - від 4,2 до 5,9 л на 100 км.

За доплату можна буде встановити систему старт-стоп, яка автоматично глушить двигун під час зупинки і дозволяє ще більше заощаджувати бензин.

Коробок передач традиційно буде дві - п'ятиступінчата "механіка" і чотиришвидкісний "автомат".

Зрозуміло, більшість опцій замовляти не обов'язково, але навіть у базовій комплектації новий Picanto коштуватиме дорожче від попередника. Головне, щоб в межах розумного, інакше більшість потенційних покупців оберуть Peugeot 107.