Дослідницьке агентство TNS оцінило можливу кількість учасників соцмережі в 660 мільйонів чоловік, після чого британський футбольний клуб підвищив свій прогноз до 500 мільйонів учасників.

Для порівняння, число користувачів Facebook у вересні цього року перевищило 800 мільйонів людей.

Клуб вже звернувся до рекламного агентства SapientNitro, яке займеться розробкою маркетингової стратегії майбутнього проекту. Соцмережа від "МЮ", як очікується, стартує протягом наступних двох років. Клуб вже має свою сторінку у Facebook, число передплатників якої становить 20,2 мільйона людей.

Користувачі мережі отримають можливість переглядати ексклюзивні відеозаписи, в тому числі і з телеканалу клубу MUTV. "Манчестер Юнайтед" розраховує залучити до співпраці спонсорів, які зможуть розмішати в соцмережі рекламу.