«Філателія несе з собою історичний і освітній аспект. Крім того, для «Укрпошти» це ще й бізнес. Як організація, ми заробляємо на цьому. Марки окрім того, що є знаком оплати, вони ще є й капіталовкладенням. Адже з часом вони дорожчають. Якщо марка сьогодні коштує одну суму, то через рік-два вона може подвоїтися», - розповідає директор з маркетингу й стратегічного розвитку «Укрпошти» Павло Богданов.
Та філателія - не єдиний напрямок, за яким розвивається «Укрпошта». Як зазначають у держпідприємстві, на сьогодні пошта надає близько 50 корисних послуг. Якість ряду таких послуг незабаром планують підвищити.
«Ми зараз зробили великий акцент на розвиток нашої пріоритетної пошти й у тому числі кур’єрської пошти, - зазначає генеральний директор «Укрпошти» Оксана Плотнікова. - Ми хочемо розвивати це як окремий напрямок. Створити окремий підрозділ «Кур’єрська доставка», виділити поштарів, як кур’єрів».
У планах «Укрпошти» - отримати від нового підрозділу до 20 млн. грн. вже поточного року. Тоді як у минулі роки ця цифра сягала лише 1,5-2 млн. Заради досягнення такої мети «Укрпошта» збирається підписати контракти з великими інтернет-магазинами та банками.