Це не просто пластикова іграшка, яка має вражати публіку на автошоу. Насправді це прототип нової "шістки".

За словами японців, седан наступного покоління отримає таку ж свіжу зовнішність. Що головне, технічна начинка буде ідентичною.

Під капотом концепту Takeri технологічний 2.2-літровий турбодизель (175 к.с. и 420 Нм). Розумна електроніка, на кшталт системи stop-start, забезпечує низький розхід, а рівень викидів CO2 - 104 г/км.

Авто отримало інноваційну систему рекуперації енергії i-ELOOP. Замість традиційних акумуляторів використали конденсатор, який значно швидше заряджається. Накопичена енергія живить клімат-контроль та аудіосистему, і це дає до 10% економії пального.

Безумовно, у гамі серійного автомобіля буде і бензиновий двигун. Скоріш за все ним стане агрегат SkyActiv-G 2.0 л (165 к.с., 210 Нм) з прямим впорскуванням, який дебютував на кросовері CX-5. В парі з ним абсолютно новий шестиступінчатий "автомат".

Але шлях до конвеєра ще довгий. Японці збираються показати серійний варіант нової "шістки" не раніше, ніж через півтора року. За цей час, напевно, покажуть ще й прототипи універсала та хетчбека. А поки нас залишають з концептом Takeri, звикати.