Архів
Курси валют
youtube @24
Loading...
google @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

Mercedes-Benz S-Class – найочікуваніша автопрем’єра 2013-го

Увесь автомобільний світ затамував подих в очікуванні прем'єри нового Mercedes-Benz S-Class. Ще б пак - цей седан завжди задавав настрій у сегменті. І завжди найболючіше бив по суперниках - BMW та Audi.

Ну що ж, ось він - найочікуваніший дебютант 2013 року. Як запевняють німці, автомобіль встановить абсолютно нові стандарти у всіх аспектах, тож конкурентам дійсно буде непереливки.

Але вистачить гучних слів. Розберемо автомобіль на деталі.

Отож, ззовні S-Class помітно змінився. Хоча його дизайн складно назвати революційним, він радше еволюційний. Передок оформили в новому стилі марки, який уже продемонстрували на новому A-Class та седані CLA. А от у профіль та ззаду модель залишилася впізнаваною.

Новий S-Class уперше розробляли як довгобазовий автомобіль. Для короткої версії платформу просто обрізали. Різниця в довжині між ними чимала - 13 сантиметрів. Однак завдяки широкому застосуванню алюмінію седан легший від попередника на 100 кілограмів!

Інтер'єр "Ески" вийшов на новий рівень розкоші, хоча й оформлений у дещо старомодному стилі. Центральний елемент - широчезна панель приладів, яку під одним козирком об'єднали з екраном мультимедійної системи діагоналлю 12,3 дюйма.

До слова, новий S-Class - це перший у світі автомобіль, у якому немає жодної лампи розжарювання. Приміром, салон освітлюють 300 світлодіодів. Також тут є підігрів підлокітників, а всіма функціями можна керувати зі смартфона.

Завдяки збільшеним габаритам автомобіля в салоні стало ще просторіше. Особливо ззаду. Там можна встановити масажні крісла, спинки яких відкидаються на 43,5 градуси. А також підлокітник з розкладним столиком.

У гамі двигунів теж серйозні інновації. Спершу вона складатиметься з трьох агрегатів.

Базовим стане трилітровий турбодизель потужністю 258 конячок. Далі - бензиновий V8 об'ємом 4.7 літра (455 к.с.). І насамкінець - гібрид, який розвиває 306 к.с.

Згодом на ринку з'явиться заряджена модифікація AMG та пара інших ековерсій.

Усі двигуни працюють з новітнім 9-ступінчатим автоматом.

Ще одне, чим вражає "Еска", - це технічними наворотами. Лише послухайте: автомобіль уміє самостійно пересуватися в заторах - зупинятися, рушати і слідувати за переднім авто. Пневмопідвіска з'єднана з камерою, завдяки чому вміє заздалегідь підлаштовуватися під ситуацію на дорозі. Система нічного бачення тепер уміє розпізнавати не лише людей, а й тварин і підсвічувати перешкоди світлом фар.

Ну, і найголовніше. Стартова ціна нового Mercedes S-Class з трилітровим дизелем - 80 тис євро. Модифікація з довгою базою обійдеться на 5 тис євро дорожче. А за S500 проситимуть щонайменше 104,5 тис євро.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Коментарі
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО МАКСИМУМ Радіо Максимум
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук