У моделі 2013 року блоки передньої світлотехніки - суцільні. Але авто все ж нагадує своїх попередників завдяки світлодіодним смужкам, які розділяють фари навпіл.
Також у "Єшки" з'явилася інша радіаторна решітка та задні ліхтарі.
Змін у салоні не так вже й багато, але вони помітні. Зокрема, рестайлінгова модель отримала нові кермо, панель приладів та центральну консоль.
Окрім незвичних фар, одна з головних фішок оновленої "Єшки" - багате оснащення електронними помічниками.
Автомобіль став першопрохідцем "Мерседеса", на якому випробовують цілий комплекс новітніх систем допомоги.
Потім ними ж нашпигують S-Class наступної генерації.
Зокрема, німці, фактично, створили повноцінний автопілот, об'єднавши адаптивний круїз-контроль Distronic Plus та функцію утримання автомобіля у смузі - Steering Assist.
У список оснащення також входять камери кругового огляду, система запобігання зіткнень на низьких швидкостях, а також екстреного гальмування.
Що ж до гами двигунів, то спершу оновлені "Єшки" продаватимуть у версіях E 350 та E 500. Згодом до них долучаться 333-сильний бензиновий двигун та турбодизель потужністю 204 конячки.
Фірмову систему повного приводу 4Matic можна замовити для будь-якої модифікації.
Цікаво, що рестайлінговий E-Class одним з перших "Мерседесів" може отримати 9-ступінчатий автомат.
Європейські продажі автомобіля стартують навесні 2013 року.
РОЗМІРИ
довжина 4 868 мм
ширина 1 854 мм
висота 1 471 мм
колісна база 2 874 мм
ДВИГУНИ
E 200 CGI 184 к.с.
E 250 CGI 204 к.с.
E 350 CGI 308 к.с.
E 400 CGI 333 к.с.
E 500 CGI 408 к.с.
Е 200 CDI 136 к.с.
Е 220 CDI 170 к.с.
E 250 CDI 204 к.с.
E 350 CDI 231/252 к.с.
Е 63 AMG V8 5.5 525 к.с.
ТРАНСМІСІЇ
6МКПП, 7АКПП 7G-TRONIC
привід: задній/повний
ДИНАМІКА E 500 CGI
розгін 0-100 км/год 5,2 с
макс.швидкість 250 км/год