Почнімо спочатку. Мерседесівський S-Class - найбільше і найкомфортніше авто у модельному ряді компанії, якщо не в цілому сегменті. Цільова аудиторія - люди, зрозуміло, небідні. Такі покупці, попри всілякі кризи, завжди обирають статусні автомобілі. І великі. Чим більші, тим кращі.
Традиційно "Ески" оснащені потужними двигунами. Однак стандартного запасу конячок все ж вистачає не кожному. І, щоб вгодити всім, німці пропонують ще й "заряджену" модифікацію - S 63 AMG.
Візуально авто мало чим відрізняється від звичайних версій. Хіба що спеціальними шильдиками та мінімально видозміненою панеллю приладів. Але найцікавіше - під капотом. Інженери тюнінг-ательє AMG засунули туди восьмициліндровий V-подібний бензиновий агрегат з двома турбінами. 540 к.с. і 590 Нм обертового моменту.
Розганяється лімузин жвавіше, ніж деякі спорткари - до "сотні" за 4,5 с. Максимальна швидкість традиційно обмежена на позначці 250 км/год. Втім, цей електронний ошийник - не проблема. Спеціальний пакет AMG Performance додасть ще 30 конячок і збільшить "максималку" до 300 км/год.
При цьому, як запевняють у Mercedes, авто має помірний апетит - в середньому 10,5 л. Не останню роль в економії пального грає семиступінчата автоматична коробка зі системою старт-стоп.
"Еска" AMG доступна зі стандартною і довгою колісною базою. Європейська ціна на "короткий" автомобіль - 144 000 євро, а лімузин можна придбати за понад 150 000. Performance Pack додасть до вартості авто ще майже 10 000 євро.