Два роки тому, один із найбільших мобільних операторів "Київстар" запровадив 4G зв’язок у мегаполісах. Нині він доступний абонентам у більш ніж 10 тисячах містах та сіл Україні. Навіть в умовах карантину оператор продовжує розширювати мережу.
Київстар, не дивлячись ні на що, продовжує працювати, надавати послуги, розширювати покриття 4G, щоб усі абоненти залишалися на зв'язку з рідними і близькими. Також ми виділяємо 30 млн грн благодійної допомоги, які підуть на закупівлю 30 апаратів ШВЛ, 20 моніторів пацієнтів, і необхідні витратні матеріали на ці апарати, а також на закупівлю засобів індивідуального захисту для лікарів. Ми намагаємося підтримати всіх, хто зараз потребує допомоги,
– розповів президент компанії Київстар Олександр Комаров.
Київстар також підтримує абонентів, які входять до підвищеної зони ризику. Зокрема, медикам нараховують 150 гривень на бонусні рахунки, а для абонентів, яким за 60 років, діє спеціальний тариф "Дзвінки для батьків". Аби ними скористатись, не треба йти у фірмові магазини оператора, достатньо зателефонувати на гарячу лінію.
Більшість питань клієнти можуть вирішити дистанційно, але якщо потрібна допомога спеціалістів, то ми відкриті і готові допомагати! Важливо, щоб клієнти залишались на зв’язку. Магазини працюють у звичному режимі, ми дотримуємось всіх норм безпеки,
– сказав продавець-консультант магазину Київстар Ігор Костенко.
Крім 30 млн гривень благодійної допомоги на закупівлю необхідного обладнання та засобів захисту, оператор також реалізує десяток ініціатив, спрямованих на підтримку своїх абонентів, бізнес-клієнтів та медиків ще на 30 млн гривень.