Про це заявив заступник міністра інфраструктури Віктор Довгань, передає ЦТС.
Читайте також: Київський метрополітен продає старі вагони за величезну суму
"Є другий варіант, який пропонує Київ і підтримує міністр інфраструктури, – пустити в Бориспіль гілку метро. Його основна перевага в тому, що за допомогою метрополітену з будь-якої точки Києва можна буде без проблем і дешево потрапити в аеропорт", – зазначив він.
Проте у цього варіанту є багато мінусів. Він буде коштувати дорожче, ніж запуск електрички, який планувався спочатку, – близько 300 мільйонів доларів, а не 120 мільйонів доларів. Також під час будівництва, яке триватиме не менше двох років буде частково обмежено рух по Бориспільській трасі.
Альтернативою метро є запуск швидкісної електрички. Спочатку проект "Повітряний експрес" був оцінений в 372 мільйони доларів. Зараз в Мінінфраструктури пропонують запустити по маршруту дизельні потяги.
"Ми пропонуємо запустити дизельні поїзди. В такому випадку проект обійдеться в 120 мільйонів доларів", – розповів Довгань.
За словами чиновника, обидва проекти знаходяться на розгляді уряду, який має вибрати один з озвучених варіантів.