За півроку компанія модернізувала 20 з 27 центрів оптової торгівлі. До кінця року планується завершити оновлення всієї мережі магазинів.
Це допоможе малому та середньому бізнесу, тому що одна з ключових ідей METRO в Україні - допомагати нашим клієнтам зростати і таким чином допомагати країні розвиватися та міцніти, - відзначив Майкл Лінандер, директор з продажу "МЕТРО Кеш енд Кері Україна".
Найбільших змін зазнали відділи непродовольчих товарів. Їх об'єднують у так звані "світи" і розташовують залежно від сезону та попиту. Ще для зручності покупців працює кав'ярня. Особлива ж новинка - "магазин в магазині": на тисячі квадратних метрів METRO MEDIA представлена побутова техніка, яку можна протестувати власноруч. У компанії підрахували - в економіку країни вже інвестували 550 мільйонів євро.
У цей складний для країни час ми продовжуємо інвестувати гроші, підтримуючи прагнення українців модернізувати державу. Ми впроваджуємо в Україні свій передовий досвід. Ми віримо в Україну і певні - її економіка має великий потенціал, - розповів Клаус Ретіг, генеральний директор "МЕТРО Кеш енд Кері Україна".
Восени METRO відзначає півстоліття своєї діяльності. Компанія планує і надалі впроваджувати передовий досвід у рітейлі, надаючи своїм клієнтам послуги європейського рівня якості.