Як відомо, наприкінці січня Google оголосила, що з першого березня об’єднає політики конфіденційності різних сервісів в один документ. Він буде містити пункт, що дозволяє корпорації використовувати дані, надані користувачем одному сервісу, в інших своїх продуктах.

Для тих, хто залишився незадоволений такими змінами і підшукує собі альтернативу, Microsoft описала переваги власних продуктів. Так, поштовий сервіс Hotmail і "хмарний" пакет офісних додатків Office 365 не використовують вміст листів і документів для підбору рекламних оголошень, вказується в заяві Microsoft. Аналогічні продукти Google, навпаки, грунтуються в підборі реклами на поштовому листуванні та інших даних користувачів.

Також Microsoft пропонує звернути увагу на свій пошуковик Bing та браузер Internet Explorer. Останній має функцію захисту від відстеження дій користувача сторонніми інтернет-ресурсами. Цим "грішить", зокрема, соціальна мережа Facebook, що збирає інформацію за допомогою кнопки "Like" на сайтах.


Рекламна полоса Microsoft

Крім офіційного повідомлення, Microsoft вирішила опублікувати відповідну рекламу в ряді газет, зазначено в заяві. В оголошеннях, зокрема, говориться: "Кожен пункт даних, який Google збирає і пов’язує з Вами, збільшує Вашу ціну для рекламодавців".