Та чи міг знати легендарний льотчик, що наприкінці ХХ століття пам’ятатимуть його не через військові досягнення? Навряд чи. Вирішивши одного разу розфарбувати свій літак у червоний колір Ріхтгофен навіки увійшов у історію автоспорту, подарувавши прізвисько "червоний барон" Міхаелю Шумахеру.
Долю Міхаеля було вирішено в чотири з половиною роки, коли він вперше сів за кермо гоночного карта. Після цього перегони стали головною пристрастю німця на все життя. Один з численних анекдотів складених про Шумі звучить так: "Міхаеля Шумахер позбавили першого місця на гран-прі Австралії. В його крові був знайдений бензин". В кожному жарті є частка правди і поглянувши на кар’єру німця дійсно можна повірити, що його жилами тече пальне.
Шістнадцять сезонів - сім титулів та понад тридцять рекордів Формули-1. Коли у 2006-му Міхаель оголосив про завершення кар’єри, тисячі фанів по усьому світу не соромилися своїх сліз. Це було кінцем цілої ери. Тоді подумали саме так.
Та Шумахер нікуди не подівся. Спортивні новини найпопулярніших телеканалів раз за разом згадували легенду. То Міхаель організовує змагання з картингу, то пробує свої сили на мотоциклі, то грає у футбол. Він рекламує годинники та популярний алкогольний напій, водночас закликаючи не вживати його перед тим як сісти за кермо.
Шумі стає послом ФІА пропагуючи коректну поведінку на дорогах і з’являється у епізодичних ролях в фільмах. Червоний Барон живе у власне задоволення, заради дружини, яку до слова відбив у суперника в перегонах - Хайнца-Харольда Френцена і двох дітей Джини-Марії і Міка.
Здавалося ніщо не може витягти Шумахера із затишного особняка у швейцарському містечку Гланд, адже він може дозволити собі все. На тридцять восьмий рік народження Міхаель, до прикладу, подарував собі ексклюзивний автомобіль Shelby Cobra Daytona - таких у світі всього сім. Експерти оцінюють авто мінімум у чотири мільйони доларів, однак скільки за неї заплатив Міхаель досі загадка.
Зрештою, навряд чи таке придбання могло вдарити по сімейному бюджету Шумахерів. Впродовж кар’єри Шумі лише річна платня у "Феррарі" перевалювала за 40 мільйонів, додайте сюди рекламні прибутку і зрозумієте чому німець рік за роком очолював списки найбагатших спортсменів планети. Та як би добре йому не відпочивалося, бензин у крові дав про себе знати.
Нині Шумахер знову за кермом і знову готовий перемагати. Звикши до нових умов в Королеві автоспорту минулого року, у 2011-му Міхаель налаштований вказати молодим конкурентам хто головний на треку.