Про це пишуть "Українські національні новини".

Призначення на керівні посади в крупні держпідприємства чиновників у статусі виконуючих обов'язки дозволяє маніпулювати їхньою роботою в своїх інтересах. Адже тимчасового керівника звільнити так само легко, як і призначити,
— йдеться в статті.

Як повідомляє видання, Міністерство інфраструктури не завершило жодного кадрового конкурсу на найбільших держпідприємствах.

"Показово, що майже за рік роботи міністра Андрія Пивоварського жодне велике підприємство не отримало постійного керівника без приставки "виконуючий обов'язки", — зазначає автор статті.

За даними видання, увесь цей час глава транспортного відомства регулярно обіцяє проведення прозорих кадрових конкурсів.

Четвертого вересня міністр інфраструктури на брифінгу оголосив про звільнення голови Державної авіаційної служби Дениса Антонюка. Міністр завершив свою заяву традиційною обіцянкою майбутнього кадрового конкурсу... Через два тижні міністр повідомив: "У Державіаслужбі юридично я не повинен проводити конкурс",
— йдеться в статті.

В якості прикладів у матеріалі також наводяться призначення в "Укрзалізниці" і аеропорт "Львів".

Так, Олександр Завгородній без конкурсу отримав посаду в. о. генерального директора "Укрзалізниці". Міністр пояснив, що це лише на півтора місяці, до початку корпоратизації залізниці. Однак на посаді в. о. голови правління ПАТ "Українська залізниця" виявився все той же Завгородній, і знову без кадрового конкурсу. У Львівському аеропорту конкурс проводять вже вдруге, і знову безрезультатно.

"Кадрові конкурси міністра Андрія Пивоварського коли-небудь, ймовірно, увійдуть в історію як найбільш тривалі. Знову і знову міністр обіцяє призначення керівників ключових держструктур транспортної галузі на прозорій, альтернативній основі. Знову і знову знаходяться приводи, щоб цього не сталося", — зазначає видання.

Раніше заступник голови фракції БПП у Верховній Раді Ігор Кононенко заявив, що має серйозні претензії до кадрової роботи міністра інфраструктури Андрія Пивоварського.