Варто зазначити, що міністерство оприлюднило проект наказу в іншому розділі свого сайту. Зокрема, він вивішений в розділі "Оголошення", хоча повинен бути в розділі "Регуляторна діяльність".

Як відомо, раніше в.о. генерального директора "Укрзалізниці" Євген Кравцов обіцяв провести переговори з бізнесом і узгодити позиції з приводу підвищення тарифів на вантажні залізничні перевезення у внутрішньому сполученні.

Підвищення вантажних тарифів на 22,5% закладено в проект фінансового плану держкомпанії, який був розроблений командою попереднього глави "УЗ" Войцеха Балчуна.

За оцінками аграрних асоціацій, зростання цін на вантажні перевезення "Укрзалізницею" призведе до додаткових витрат на транспортування зерна в обсязі близько 1,5 мільярда гривень. Аграрії звернули увагу на те, що заплановане зростання тарифів на рівні 22,5% значно перевищує індекс інфляції в 2016 році (12,4%) і за перше півріччя 2017 року (7,9%). На думку профільних асоціацій, підвищення тарифів на вантажні перевезення неминуче призведе до зниження конкурентоспроможності української продукції на міжнародних ринках.

У свою чергу президент Об'єднання підприємств "Укрметалургпром" Олександр Каленков висловив упевненість, що говорити про підвищення вантажних тарифів безглуздо до усунення операційної неефективності і корупції на залізниці.

За оцінками Каленкова, підвищення з/д тарифу на 22,5% призведе до додаткових затрат приблизно 7-10 доларів на кожній тонні металопродукції.

"Якщо станеться це підвищення, то нас просто будуть витісняти з експортних ринків, оскільки близько 30% всіх наших контрактів – це низькомаржинальні товари. І це стосується не тільки нас, у цементників і аграріїв ситуація така ж", – наголосив президент "Укрметаллургпрому".