Про це в ефірі "5 каналу" повідомила перший заступник міністра юстиції України Наталія Севостьянова.
За її словами, за 9 місяців детального аудиту органів юстиції, міністерству вдалося побороти корупцію на високому рівні, але простий українець поки ще цього не відчув, оскільки ефект від цього не досягається одномоментно.
"На сьогоднішньому етапі ми перейшли на рівень громадянина. У нас дві служби — виконавча і реєстраційна, є найбільш контактними по відношенню до громадян, мають більш 27 млн контактів на рік з кожним з нас", — заявила заступник міністра.
За її словами, завдання відомства на сьогоднішній день — оптимізувати роботу виконавчої та реєстраційної служб, вивести їх на європейський рівень і побороти побутову корупцію.
При цьому Севостьянова звернула увагу, що ліквідація Державної виконавчої служби не була самоціллю, а лише частиною проведених реформ. Заступник голови Мін'юсту нагадала, що функції держвиконавчої служби зараз виконує Міністерство юстиції.
"У рамках реформи одним з основних завдань є створення приватної виконавчої служби як альтернативи державної. Для цього нам необхідна підтримка парламенту і комплексний законопроект, оскільки просто створення додаткового органу не вирішить проблеми", — підкреслила Севостьянова.
Крім того, заступник міністра юстиції висловила переконання в тому, що Мін'юст в повній мірі взаємодіє з громадянським суспільством.
За її словами, кожен міністр і кожне міністерство повинні нести персональну відповідальність за свою сферу діяльності.