Компанії, які виробляють міцні напої постійно щось змінюють, вдосконалюють. Як показало наше дослідження, проблем з цим немає, всі добре захищені - хтось дуже добре захищений, хтось менше. Якщо казати, наприклад, про етикетку, то деякі етикетки можна з грошами порівнювати на пляшках з міцними напоями, тому що вони настільки складні, з голограмами, настільки складного виконання, що підробити їх дуже важко, - відзначає Юрій Чорнобривець, директор Інституту споживчих експертиз.
Зокрема, один з продуктів торговоі марки Medoff оснащений унікальним запатентованим ковпачком з контролером. Під час відкриття пляшки, окрім звичайної червоної стрічки навколо ковпачка, з’являється ще й захисний язичок з фірмовим гербом. Також на пляшку й етикетку нанесені захисні елементи. А сама етикетка складається з двох оригінальних частин.
За словами фахівці, підробити такі технології захисту практично неможливо.