Водночас він сказав, що компанії не міряються записами звітності кількості клієнтів. Про це він повідомив 24 каналу в інтерв'ю.
Цікаво Monobank: секрети успіху сервісу з котиками та як вплинула конкуренція з "Приватом"
За словами Гороховського, Monobank міряється з "Приватом" кількістю активних кредитних карт. Тобто тих, які наразі використовують клієнти і які вони взяли за власною ініціативою.
Я хочу обігнати "Приват" упродовж наступних 5 років,
– сказав Гороховський.
Він зауважив, що наразі в "Привату" приблизно 10 мільйонів карт. Водночас в Monobank – 3,5 мільйони. Саме за цим показником компанія хоче стати першою.
"За кількістю кредитних карт наразі ми на третьому місці. За оборотами карт – на другому. Наші клієнти активно ними користуються", – відзначив співзасновник компанії.
Гороховський: Хочемо бути картою за замовчуванням
У клієнтів є декілька карт в гаманці. І важливо те, яка карта є основною, тобто якою користуються завжди, а яка – запасна.
За це ми боремось – бути першою карткою в гаманці,
– відзначив Гороховський.
"Якщо продовжити аналогію, то (хочемо – 24 канал) бути не просто першою картою в гаманці, а бути картою за замовчуванням в Apple Pay і Google Pay. Адже сьогодні клієнти платять саме цими сервісами", – він додав.
Секрети успіху компанії Monobank: дивіться програму "Корпорації світу"