Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      Мугабе втік із Зімбабве, – британські ЗМІ

      1059 Читать новость на русском
      Мугабе втік з країни
      Мугабе втік з країни / Getty Images

      Президента Зімбабве Роберта Мугабе сьогодні, 19 листопада, можуть відправити у відставку. Проте, за інформацією джерел, його самого в країні вже немає.

      Про це пише британське видання Daily Mail.

      За даними ЗМІ, один із охоронців президента повідомив, що в резиденції його немає, там лише військові.

      Додамо, що засідання керівної партії Зімбабве, на якому мають на меті оголосити імпічмент президенту, має відбутися увечері. Від влади офіційно відсторонять не лише Роберта Мугабе, а і його дружину Грейс.

      Читайте також: Как 37 лет образцовой диктатуры Роберта Мугабе рассыпались за считанные дни

      Напередодні в столиці Зімбабве Хараре пройшов багатотисячний мітинг. Люди вимагали відставки президента Мугабе. Незважаючи на це, він навідріз відмовився добровільно йти з посади, яку обіймає вже 37 років.

      До слова, до Зімбабве повернувся колишній віце-президент Еммерсон Мнангагва, якого раніше звільнили з посади. Це відсторонення і стало причиною того, що військові взяли ситуацію в країні під свій контроль. Армійці продовжують заявляти, що в країні перевороту не було. А це лише тимчасові заходи.

      Джерело: 24 Канал
      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин
      При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
      не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
      Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
      Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
      Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
      Залиште відгук