За словами виробників, успішний рестарт продукту стане можливим завдяки європейському смаку горілки, що зробить його популярним серед прогресивної української аудиторії.
Європейські вподобання у вживанні горілки кардинально відрізняються від українських. Як зазначають шведські ресторанні експерти, європейцям до смаку м’які лайт-горілки без спиртового смаку і запаху з м’яким післясмаком, які легко п’ються у чистому вигляді. Початково шведсько-український бренд Blagoff був створений "під Європу" і постачався на експортні ринки. Тому рецептура і смакові нюанси цієї європейської особливої горілки заточені під уподобання закордонних споживачів. Тепер виробники планують перенести європейський досвід на українські реалії та навчити наших співвітчизників пити по-європейськи.
Головна фішка Blagoff – м’який смак та відсутність спиртового аромату. Технологи ЛГЗ "Хортиця", на потужностях якого виробляється Blagoff, зазначають: це заслуга запатентованої технології Soft Touch Taste. "Раніше за такою технологією виготовлялися лише преміальні горілки, – коментують на виробництві. – Щоб зробити смак максимально м’яким і збалансованим, напою дають відпочити після кожного етапу технологічного процесу. Спиртовий аромат нейтралізується завдяки додаванню натуральних інгредієнтів та ексклюзивній технології обробки напою. Так, до рецептури особливої горілки Blagoff Classic входить ароматний спирт акації та меду, до складу ультралегкої Blagoff Original з пряними тонами – витяжки кмину та анісу. Що стосується Blagoff Green Apple, то це коктейль міцністю 37,5 градусів з додаванням натурального екстракту зеленого яблука. Екстракт виготовляється ексклюзивно для бренду в Європі". Виробники підкреслюють, що яблучна горілка не має аналогів, а її вихід на український ринок присвячений старту офіційних продажів iPhone X в Україні.
"Це напій для новаторів. Тих, хто орієнтований на світові тренди і надає перевагу європейському смаку горілки", – говорять творці Blagoff. Продукція бренду вже представлена в українських торговельних мережах, роздрібних та онлайн-магазинах. Експортні продажі також залишаються у пріоритеті. Планується, що до ринків країн ЄС додадуться нові напрямки, у тому числі й США.