Infiniti Q50

Автомобіль помітно змінився ззовні, отримав зовсім іншу техніку і новий індекс. Справа в тому, що в Infiniti задумали перейменувати весь модельний ряд. Згідно зі стратегією, нові седани та купе отримають літеру Q, а кросовери та позашляховики - QX. Крім того, двозначне число в назвах відтепер позначатиме ієрархію всередині модельного ряду, а не об'єм двигуна.

Отож, новий G, як базовий седан у лінійці Infiniti, отримав назву Q50. Автомобіль став першим продуктом співпраці альянсу Renault-Nissan та концерну Daimler.

Втім, попри чутки, що седан сконструюють на базі Mercedes C-класу, насправді в основі авто - модернізована платформа Infiniti G37.

Що ж до гами двигунів, то для різних ринків вона неоднаковою. Приміром, у Штатах Q50 пропонуватимуть з 3.7-літровим V6, та гібридним силовим агрегатом.

Натомість у Європі седан отримає такі ж двигуни, які можна побачити під капотом “мерседесівської цешки".

Lexus IS

Однак конкуренти не сплять. Неподалік, з не меншим пафосом представили одного з головних суперників - Lexus IS нового покоління. Седан кардинально відрізняється від свого попередника - як свіжим дизайном, так і сучасним технічним оснащенням.

Перше, що кидається в очі, - нова решітка радіатора у формі піщаного годинника. Ззаду найяскравішим елементом є загострена світлотехніка. А ще - масивний задній бампер.

Крім того, у свіжої IS жорсткіший кузов та модернізована підвіска. На європейському ринку седан продаватимуть у версії із заднім приводом та 2.5-літровим бензиновим двигуном. А ще покупцям запропонують гібридну модифікацію, потужністю 220 сил з апетитом лише 4,5 літри пального на сотню.

Також новий Lexus IS отримав стайлінг-пакет F Sport. До нього входять: агресивні бампер, мініспойлер, електронна панель приладів, а також переналаштована підвіска, яку за доплату можна замінити на адаптивну.

Продажі новинки у Європі стартують влітку цього року.