Керівник відділу планування нових продуктів Франсуа Банкон заявив, що для запуску в серію електричного суперкару немає жодних перепон. Невеликою проблемою, за його словами, є вуглеволокно, для поставки якого компанія шукає "висококласного партнера".
Щодо приблизної ціни, то Банкон назвав суму в 150 тисяч доларів.
Суперкар EMERG-E, який є першою моделлю Infiniti, яку розробили в Європі, сконструйований на шасі з екструдованого алюмінію і має карбонові кузовні панелі. Завдяки використанню таких матеріалів інженерам вдалося утримати масу купе в межах 1500 кілограмів, а за рахунок складних граней кузова добились низького коефіцієнта аеродинамічного опору — 0,34. При цьому розробники уточнили, що при проектуванні кузова основною складністю було забезпечення потрібно рівня охолодження агрегатів при роботі на електротязі.
Новинка оснащена двома електромоторами сумарною потужністю 402 кінські сил і комплектом літій-іонних акумуляторів. З нуля до "сотні" кілометрів на годину спорткар може прискорюватися за чотири секунди, а до 209 кілометрів на годину — за 30 секунд. На електротязі купе здатне проїжджати 48 кілометрів.
Запас ходу покликаний збільшити трициліндровий 1,2-літровий двигун внутрішнього згоряння, призначений виключно для підзарядки акумуляторів під час руху автомобіля. Завдяки йому сумарний запас ходу EMERG-E досягає 500 кілометрів.