За допомогою вагових комплексів влада планувала регулювати рух вантажівок. Усі фури, які важать більше сорока тонн, мають сплачувати штраф, причому в євро. Перевізники проти. Запевняють: вони дороги не вбивають. Проте чомусь після ремонту з’являються колії та продавлюється асфальт.
За статистикою, щоденно через Миколаївську область проїжджає понад 7 тисяч одиниць великовантажного транспорту, левова частка — через обласний центр. Ремонт доріг, який коштував місцевому бюджету мільйони гривень, пішов коту під хвіст.
У Міністерстві інфраструктури підрахували: цього року у Миколаївський області збиток від зіпсованих доріг складе майже мільярд гривень.
Більше — дивіться у сюжеті.
Дивіться також: Вся правда про суддю, який приймав рішення на користь покійного Єремєєва та Коломойського