Таке обурення клієнтів викликали численні поломки кросовера, а також "самодіяльність" задніх лівих дверей, що почали відкриватися під час руху по шосе, пишуть користувачі сайту Reddit.

Читайте також: Супер-Tesla перевірили на міцність: вражаючі результати

Так, одна з американських пар замовила Model X ще у 2015 році, але отримала авто лишень у 2017-му. При цьому в подружжя одразу почались проблеми: електроніка автомобіля потребувала оновлення програмного забезпечення, а бачок з омивачем лобового скла був зламаний.

З часом власники помітили сторонній шум, що йшов від задніх лівих дверей. З’ясувалося, що причиною цього став дефект ущільнювача. Проблему усунули, але задні ліві двері перестали відкриватися. Виробники знову відремонтували авто і в якості компенсації надали клієнтам рік безплатного обслуговування.

Але у червні 2017-го проблема знову нагадала про себе – під час руху по шосе на швидкості близько 100 км/год несправні двері раптом почали відкриватись. У зв’язку з цим власники електричного кросовера вимагають від Tesla повне відшкодування вартості авто. І такі історії не поодинокі.

При цьому виробники вважають Model X однією з найкращих своїх розробок і регулярно оприлюднюють різноманітну інформацію про кросовер. Зокрема, днями з'явилося вражаюче відео краш-тестів Tesla Model X.