"Це, свого роду, віртуальні світи. Купол - це портал для занурення у них. Іншими словами, це оточення себе одним з найбільших екранів у світі", - каже президент компанії "Immersion Media, Inc" Ед Лентц.

Втім, через велику кількість обладнання та необхідність просторого приміщення, насолоджуватися ефектом "повного занурення" у домашніх умовах поки що складно. Тож наразі куполи використовують на масштабних заходах - для демонстрації нових комп'ютерних ігор та кіно.

"Ефект, який дають куполи, не замінить перегляду фільмів на звичайних плоских екранах, проте надання кіно все більшої інтерактивності - це наступний крок у кінематографі", - запевняє Ед.

У світі вже використовують близько 900 куполів, переважно у планетаріях, тематичних парках та на торговельних виставках. А вже у найближчому майбутньому їх планують застосувати й у кінотеатрах.