Федорко — колишній заступник екс-гендиректора Південно-Західної залізниці Олексія Кривопішина, який сьогодні перебуває під слідством через підозри в корупції - будівництві котеджного містечка на кошти залізниці. Крім того, Кривопішин відомий "бунтом" проти нового керівництва "Укрзалізниці": коли в Києві було прийнято рішення звільнити всіх керівників регіональних доріг, Кривопішин оголосив, що Південно-Західна дорога більше не підкоряється наказам центрального апарату адміністрації залізничного транспорту.

"Навесні 2015 заколот придушили. Але один з учасників, Іван Федорко, тепер керує стратегічною, прифронтовою залізницею. Після відсторонення Кривопішина він начебто відійшов у тінь, проте Дніпропетровськ — тимчасове "заслання". Щоб набратися сил, наростити ресурсні м'язи і повернутися на національний рівень", — стверджують автори сюжету.

Безстрашності одіозним кадрам на "УЗ" додає безкарність, вважають автори програми. І тут же наводять цитату нинішнього в. о. гендиректора "Укрзалізниці" Олександра Завгороднього, який стверджує, що люстрація співробітників держмонополіста не торкнеться.

За даними журналістів, до "Першої логістичної компанії", інтереси якої лобіює Іван Федорко, має відношення Максим Шкіль, житомирський підприємець, який раніше займався бізнесом на гранітних родовищах регіону.

За деякими даними, партнером в цьому бізнесі був нині чинний керівник Придніпровської залізниці Іван Федорко. А тепер дочка Федорко працює в ПЛК, яка нібито одержала особливі преференції від Придніпровської залізниці", — сказано в сюжеті. Втім, це лише непрямі припущення, уточнюють журналісти. "Офіційно у Івана Федорка немає бізнесу. Дізнатися про це особисто у нього — не вдалося. Начальник залізниці відмовився зустрітися з журналістами,
— йдеться в матеріалі.

А ось формальний засновник "ПЛК" Олег Бурлаченко дав коментар: "Ми не беремо участь у жодних корупційних схемах. Коли Федорко був заступником начальника Південно-Західної залізниці, безумовно ми знайомі, безумовно ми ходили і погоджували перевезення, які треба було узгодити. Я вважаю це нормальний процес". На питання про те, чи працюють в компанії менеджери Федорка, а також його дочка, Бурлаченко відповів негативно.

Експерти зазначають, що навколо "Укрзалізниці" завжди за роки незалежності було дуже багато компаній-прокладок, які, по суті, витягали частину доходу УЗ на посередницькі компанії. "Ця проблема була, ця проблема є. І незважаючи на заяви міністра Пивоварського, поки жодних ефективних кроків у цьому напрямку зроблено не було", — каже екс-заступник міністра інфраструктури Олександр Кава.