Експерти прогнозують, що у 2015 році кількість он-лайн-покупців у Китаї зросте до 330 мільйонів.
"Перед Новим роком я завжди витрачаю більше грошей на подарунки. А покупки он-лайн - це найзручніший спосіб, адже я можу порівняти товари різних виробників та вибрати найкращу ціну", - каже мешканка Пекіна Чжан Вей.
Наразі он-лайн-шопінг не створює загрозливої конкуренції традиційним торговим центрам, особливо у секторі продажу одягу та взуття. Проте і цей сегмент вже у найближчому майбутньому може захопити інтернет. Особливо зважаючи на те, що кількість користувачів всесвітньої павутини у Китаї невпинно зростає, нині їх налічується понад 500 мільйонів.
"Ціна на он-лайн-покупки приємно відрізняється від магазинної. До того ж і якість товару завжди висока. Людям це подобається", - пояснює працівник компанії з продажу білизни Дун Лу.
Китайський он-лайн-шопінг має й свої особливості. Тут майже не користуються традиційним для Інтернету розрахунком за допомогою банківських карток. Через те, що китайці довіряють лише готівці, оплата за товар здійснюється переважно після його доставки.