Про це у своїй статті для DT.ua написав народний депутат Андрій Вадатурський.

За його словами, навіть "ямковий" ремонт в Україні часто проводять неякісно, ​як наслідок — ті самі ділянки ремонтуються мінімум кожні півроку, забезпечуючи стабільною роботою "своїх" же підрядників.

"При такій системі нікого не цікавить втрачена вигода держави, яка втрачає і дороги, і час. Кошти на ремонт виділяються постійно, але вони розмиваються між "своїми" компаніями, а результату ми не бачимо. Стан доріг погіршується з кожним роком. І оскільки стан доріг безпосередньо впливає і на транспортні витрати українських виробників, і на статус України як транзитної держави, і на рентабельність роботи наших портів, втрачає і економіка в цілому", — наголосив Вадатурський.

Як приклад, нардеп згадав дорогу Н-11 Дніпропетровськ-Кривий Ріг-Миколаїв, яку через її жахливий стан закривали не один раз, причому як служба автодоріг через загрозу безпеці учасників руху, так і місцеві жителі, намагаючись привернути увагу керівництва держави.

До слова, у суботу президент України Петро Порошенко провів нараду, на якій, зокрема, обговорили прискорення будівництва автодороги Одеса-Рені.