В основі технології - камера, яка стежить за рухами покупця. Комп'ютер розпізнає жести і перетворює їх на команди. Таким чином кожен перехожий може гортати каталог магазину на дисплеї або ж детально оглядати окремі речі.
"Ми дали комп'ютеру пару очей, щоб він міг нас бачити. Позицію рук та тіла визначає спеціальне програмне забезпечення. Завдяки цьому я можу управляти курсором на екрані, натискати на кнопки, перегортати сторінки чи рухати предметами", - розповідає науковець з Інституту Фраунгофера Пол Чоєцкі.
Роботу над технологією почали ще кілька років тому, але ідея втілити її в інтерактивну вітрину з'явилась нещодавно. Розробники пояснюють: така система дешевша та надійніша, аніж сенсорні екрани великих розмірів.
Зараз науковці працюють над двома типами вітрин. У першому рухи та міміку покупця одночасно опрацьовують чотири камери. Другий варіант простіший та дешевший. У ньому використовується модуль з ігрової приставки Xbox 360 Kinect.
Крім того, винахідники планують оснастити вітрину системою NFC. Це технологія бездротового зв'язку малого радіусу дії. З її допомогою можна буде купувати товари просто піднісши смартфон до інтерактивної вітрини. Без потреби вводити дані кредитної картки.
"Чудове рішення для власників магазинів. Завдяки цій технології клієнти зможуть купувати товари цілодобово, сім днів на тиждень. І не важливо, відчинений магазин чи зачинений. Ще одна перевага в тому, що вітрини стануть цікавішими. Замість манекенів з одягом, який змінюють раз на сезон, покупці бачитимуть всю колекцію з цінами", - обіцяє науковець Інституту Фраунгофера Пол Чоєцкі.
Зараз винахідники шукають інвесторів, щоб запустити прототип інтерактивної вітрини у серійне виробництво.