Ви просто заходите на сайт і обираєте, який саме відпочинок вам до душі: море, екзотичні країни, гірськолижні курорти. А може, ви бажаєте насолоджуватись архітектурою або ніжитись на спа-курортах. Далі залишаються дрібниці: потрібно вказати дату відпустки й головне бюджет. Усе, один клік – і на екрані з'являється безліч пропозицій.

Обираєте найкращу, заходите в деталі й на наступній сторінці бронюєте готель і купуєте авіаквиток. Готово. Організація вашої відпустки тривала якихось 15 хвилин.

Саме ця простота й підкорила журі міжнародного конкурсу Seedstars Summit 2016, що відбувався у швейцарській Лозані. Попри суперництво з іще десятком інших туристичних сайтів, саме українці здобули перемогу, а на додаток отримали півмільйона доларів інвестицій.

Ідея виникла в Андрія Буренка у 2013 році, коли увірвався терпець передивлятися десятки сайтів, щоб нарешті спланувати свою подорож. Для реалізації задуму довелося продати квартиру та 2 роки працювати без перепочинку, домовляючись з авіакомпаніями та сервісами бронювання житла.

Читайте також: Найуспішніший український стартап 2015 року

Кістяк команди – це 9 людей, ще 30 працюють поза штатом. Адже сайт ще й веде блог про найцікавіші міста світу й моніторить найвигідніші авіаперельоти. Такий унікальний контент став чудовим маркетингом. Зараз на їхню Facebook-сторінку підписані майже 80 тисяч людей.

Перемога в конкурсі окрилила команду й підтвердила, що хлопці рухаються у правильному напрямку. Незабаром обіцяють представити оновлений сайт, де збільшиться кількість фільтрів: так, щоб, наприклад, можна було обирати країну, де не потрібна віза, є пляж з піском та можливість займатися серфінгом. Тобто допомогти знайти для вас ідеальне місце відпочинку.