Про це розповів директор з корпоративного управління та контролю ПрАТ "ВФ УКРАЇНА" (Vodafone) Олег Проживальський, повідомляє Комітет з прав людини Верховної Ради.

Читайте також: Vodafone у "ДНР": чому мешканці Донбасу втратили контроль над власними банківськими картками

11 січня мобільний оператор Vodafone, єдиний який надавав послуги на непідконтрольній частині території Донбасу, перестав працювати на окупованих територіях Луганської і Донецької областей. За повідомленням технічного персоналу оператора зв'язок зник в результаті ушкодження волоконно-оптичної лінії зв'язку в зоні проведення АТО.

За словами Проживальського, усі кабелі компанії на непідконтрольній території вийшли з ладу, і вона була змушена звернутися до СММ ОБСЄ з проханням сприяти у допомозі провести ремонтні роботи на згаданих територіях.

17 січня за сприяння ОБСЄ вогонь припинили на два дні і розпочалися ремонтні роботи. Ми сподіваємося, що завтра до обіду зв'язок буде відновлений,
– додав він.