Ні, "плеяди" поки повністю не відійшли від спорту. Є ще прекрасне купе BRZ, нікуди не поділась й Impreza WRX Sti. Але це приблизно, як колишній спортсмен для підтримки форми продовжує бігати вранці і ходити у спортзал.

Основну ставку в Subaru зробили на практичності, комфорті та безпеці. Першопрохідцем нової концепції стала Impreza, а тепер - черга кросовера Forester.

Автомобіль оформили у новому фірмовому стилі. Зокрема, завдяки іншим фарам і виразній решітці радіатора спереду він схожий на Impreza нового покоління. Але у профіль добряче нагадує попередника.

Важливі доопрацювання відбулись у салоні. "Лісник" став більшим, а відповідно - просторішим. В оформлені використали якісніші матеріали, а також нарешті подбали про звукоізоляцію.

Окремо японці наголошують на електроприводі дверцят багажника. Штука, безперечно, зручна та корисна, на заздрість багатьом конкурентам.

Взагалі розумної електроніки стало більше, зокрема на бездоріжжі водія страхує новітня система X-Mode. Технологія допомагає під час пересування слизькою дорогою, під час підйомів та спусків, контролюючи одночасно роботу двигуна, коробки передач і системи стабілізації. Все, що потрібно від водія, - не розганятися більше 40 км/год і... думати головою.

У гамі двигунів - бензинові агрегати об'ємом 2 та 2.5 літра. Топовий "Лісник" отримав новітній дволітровий турбомотор, який видає 240 сил і забезпечує розгін до сотні за 7,5 секунд!

Ціни на новий Subaru Forester стартують з позначки $30 тисяч.