Про це заявив народний депутат, голова комітету ВР з питань промислової політики і підприємництва Віктор Галасюк.

"Ми отримали відповідне звернення галузевих асоціацій. Проблема дійсно існує. Не може бути так, що всі платять тарифи, але хтось отримує 90% власного попиту за рахунок державних вагонів, а хтось – тільки 10%. Ми бачимо неефективність в управлінні "Укрзалізниці", – зазначив Галасюк в ефірі телеканалу "Україна".

За його словами, це питання буде розглядатися не тільки на засіданні комітету промполітики і підприємництва.

"Якщо потрібно, будемо звертатися в Національне антикорупційне бюро, щоб розібратися, чому відбувається такий непрозорий і неефективний підхід до розподілу рухомого складу", – сказав депутат.

Нагадаємо, останнім часом гірничорудні підприємства Кривого Рогу заявляють про зрив виробничих і експортних програм через дискримінаційного підходу "Укрзалізниці" до забезпечення їх навантаження піввагонами УЗ (в середньому по Україні 35-40%, а навантаження рудних підприємств – близько 20%, при це цілий ряд рудних підприємств забезпечений вагонами УЗ менш ніж на 10%). Серед основних причин називають непрозорість, зловживання і корупцію. Таким чином, непрозорість в УЗ призводить до реальних втрат в промисловому виробництві.