Один з журналів у Гонконгу неабияк подбав про своїх читачів, запропонувавши їм програму - яка дозволяє в онлайн-режимі ходити по магазинах. Видавець Метью Чоу Мен Сінг каже, що це значно розширює можливості.
“Простір сторінок - обмежений, 5 або 10 фото - це максимум. А зараз з допомогою планшетного комп'ютера, ми пропонуємо десятки сценаріїв, ви можете навіть приміряти одяг”, - каже видавець Метью Чоу Мен Сінг.
Журнал "New Monday" присвячений моді, його здебільшого купують підлітки. Проте з появою технологічної новинки, сподіваються у виданні, аудиторія значно розшириться.
З часу хай-текового дебюту минуло лише два місяці, а програму завантажили уже 80 тисяч читачів. Зараз у "New Monday" чекають на результати експерименту, щоб побачити наскільки популярнішою стала друкована версія видання.