Зміни до Конституції

Почнемо з того що у перехідних положеннях є 15-й пункт нової редакції Конституції, де передбачається особливий статус для певної частини Донецької та Луганської області.

На практиці це означає, що ми легалізуємо терористів і піднімаємо їх до статусу квазідержав. До того ж, ці зміни свідчать, що Україна йде на домовленості, які не ведуть державу до миру.

У нас вже є досвід 1990-х років, коли була утворена автономна республіка Крим, тодішній керівник був лояльним до підписання всесоюзного договору, який врешті не відбувся.

Ці зміни можуть похитнути фундамент української держави.

Тривалий час Україна виконує мінські домовленості в односторонньому порядку — Москва їх не виконує. Тому, тут має бути якась межа, за яку ми не можемо перейти, бо це спровокує дезорганізацію територій.

Ми маємо донести, що Росія проводить політику обмеження українського суверенітету. Це означає, що український народ має відмовитися від свого шляху розвитку.

Тому наше спільне звернення до Президента має посприяти глибокого аналізу цієї ситуації.

Заяви Лаврова

Україна не має пристати на умови Лаврова, адже це шлях до обмеженого суверенітету нашої країни. Це неприпустимо, що якась третя сторона буде вирішувати, як нам жити в Україні.