Як податок вплине на компанію
Співвласник компанії Володимир Попершнюк вважає цю ініціативу однією з найгірших для економіки, особливо на тлі зростання податків і нових регуляцій.
Читайте також Історичне підвищення оподаткування: нардепка назвала прогалини нового законопроєкту
За його словами, основна проблема полягає у негативному фіскальному ефекті від оподаткування посилок.
Робота, зустрічі, поїздки на природу – відтепер не треба обирати між представницькою зовнішністю та потужністю, адже зі Škoda Kodiaq ви обираєте все це плюс найважливіше – комфорт та безпеку для кожного члена вашої родини. Цей флагманський кросовер поєднав найсучасніші системи допомоги водію, високу потужність та ретельно продуманий інтер'єр. Модель оснащена LED-фарами, системою Side Assist та повним приводом, аби без перешкод прокладати собі та близьким дорогу туди, де на вас чекають нові відкриття.
Держава вже зараз витрачає більше на митні процедури, ніж отримує доходів від оподаткування. І це стосується посилок вартістю від 150 євро.
Зауважте! Після зниження податкового порогу до бюджетних втрат додадуться ще й дешевші посилки, що лише посилить збитки.
Чи буде логістичний колапс
Попершнюк зазначив, що введення нових податків на посилки вплине на мільйони громадян, які зіткнуться з проблемами податкових процедур, що, окрім фінансових збитків для держави, призведе до втрати підтримки серед населення.
Зараз ми розмитнюємо лише 2% посилок, хоча митні процедури приходить кожна посилка, тож втрати часу сягають майже добу. Не треба бути провидцем, щоб побачити логістичний колапс та шалені затримки доставки, якщо під податок потраплять всі посилки.
Він підсумував, що для збільшення бюджетних доходів без значної шкоди для економіки необхідно робити протилежне – підвищувати безмитний поріг і спрощувати митні процедури.