Тому й модельний ряд складався виключно з великих седанів та позашляховиків. Європа, натомість, вже починала "хворіти" компактними машинками. І Toyota свій шанс втратити не могла.

Маленький хетчбек на ім'я Yaris з'явився у 98-му і одразу отримав чималу армію шанувальників. Друге покоління посилило позиції моделі. Для підтвердження - лише минулоріч Toyota продала в Європі майже 165 тисяч "Ярісів". І, аби не втрачати здобутого, японці поквапились представити чергове покоління хетча.

Молодіжний, агресивний дизайн. Економний трициліндровий бензиновий двигун 1.0 (69 к.с.), жвавий 1.3-літровий агрегат (94 к.с.) та тяговитий турбодизель об'ємом 1.4 (90 к.с., 205 Нм). Усе це, за задумом творців, має привабити юних покупців. І не лише жінок, але й чоловіків.

Новий Yaris - більший і має довшу на 5 см колісну базу. А відтак просторіший салон та місткіший багажник. Загалом інтер'єр автомобільчика став соліднішим: якісні матеріали, цікаві дизайнерські рішення в оформленні. Передню панель, до прикладу, позбавили центральної консолі. Вперше прилади розташували перед водієм, а не посередині.

Вже у стандартній комплектації є мультимедійна система зі сенсорним дисплеєм, електропакет та багато інших бонусів. А за доплату можна встановити скляний панорамний дах. У продажу третій Yaris з'явиться наступного року. Ціна за базову версію - приблизно $17 000.