Що цікаво, зазвичай покупці віддані третій серії, багато хто змінює одне покоління на наступне. Тому радикальним експериментам у зовнішності моделі не місце.
Нова "трійка" саме така. Трохи сучасніша, але абсолютно впізнавана.
Щоб максимально вгодити смакам покупців, німці запропонували три пакети оформлення авто: Modern, Luxury та Sport.
Всередині все характерно бімерівське. Невелике товсте кермо, злегка розвернена до водія консоль, відділене центральним тунелем пасажирське місце, алюмінієві вставки, дисплей системи ConnectedDrive - також вже норма.
Нова "трійка" довша від попередниці майже на 10 см та вища на 8 см. І це однозначно порадує задніх пасажирів.
Також у новинки багатше оснащення. Чого лише вартий мультимедійний комплекс з неймовірною кількістю функцій. Тут й інтернет, і нічне бачення, і вивід інформації на вітрове скло.
Новій "трійці" німці припасли два бензинові двигуни і стільки ж агрегатів на "важкому" пальному. Але українські дилери поки приймають замовлення лише на версію з дволітровим турбодизелем потужністю 184 конячки. Ціна у базовій комплектації - 36 тис. євро.