Такі спортивні автомобілі можна було побачити тільки на сторінках історії цієї марки. До сьогодні.
Отож, перед вами - спільна розробка Toyota та Subaru. Обидві компанії випустили власні версії купешки, які відрізняються хіба що дизайном передньої частини та іменами. Так, тойотівська модель називається GT 86, а субарівська - BRZ.

Розміри:
довжина 4 240 мм
ширина 1 775 мм
висота 1 300 мм
колісна база 2 570 мм
маса 1 220 кг

Автомобіль сконструювали на платформі Impreza останнього покоління. Під капотом - дволітровий атмосферний Boxer. Без допомоги турбін, а лише завдяки нереальним інженерським потугам, з нього вичавили 200 конячок. І це при спорядженій масі купешки 1220 кг!

Двигун:
бензиновий Boxer 2.0
200 к.с. при 7 000 об/хв
205 Н•м при 6 600 об/хв


У парі з двигуном може працювати шестиступінчата "механіка" або ж новітній "автомат" з ручним режимом перемикання передач.

Трансмісія:
6МКПП, 6АКПП
задній привід

Динаміка:
0-100 км/год 7,3 с
402 м 15,3 с

Динаміка обох версій однакова: "сотня" за 7,3 с. Класична чверть милі - 15,3 с. Продажі BRZ вже розпочались, щоправда наразі тільки в Японії. Субарівці пишаються - попит на автомобіль вчетверо вищий, аніж очікувалося. За перші два місяці продали понад 3500 таких купешок. Причому більшість покупців - молодь. Але є й ті, кому за 60.

Ціна:
~€30 000

В Європі продажі BRZ стартують вже цього літа. Орієнтовна ціна - €30 000.