Які ключові положення нового законопроекту? Про це розповів один з його ініціаторів – народний депутат Дмитро Білоцерковець.
"Коли цей законопроект вступить у дію – кожне місто самостійно зможе реалізовувати нові правила, – сказав Білоцерковець у коментарі Громадському. – Тобто, у міст буде можливість визначити, яка саме служба буде займатися евакуацією авто, припаркованого з порушенням".
Ще одна перевага нововведення, на думку нардепа, – можливість надання штрафів "під скло".
Уповноважена людина від міста зможе виписувати штраф "під скло", яким правопорушник не зможе знехтувати, – заявив ініціатор законопроекту. – Зараз, коли немає відповідальних осіб, патрульний чекає, доки власник авто повернеться, після чого водій повинен поставити підпис під адміністративним протоколом. Але якщо він відмовиться, штраф виписати неможливо. Якщо ж припинити цю самодіяльність, то буде результат.
Окремо Білоцерковець відзначив, що нові правила допоможуть Києву боротися з пробками і заробляти на паркуванні. "Якщо говорити про боротьбу з пробками, то для Києва ця проблема актуальна, адже на правій смузі завжди паркується багато водіїв, – каже депутат. – Також Київ, на погляд західних аудиторів, отримує мало коштів від паркування, хоча має отримувати близько мільярда гривень".
Варто додати, що в законопроекті також передбачено прив'язати розмір штрафів до ціни паркування за годину і зробити в 20 разів більшим за цю суму.
Читайте також: До ЄС на авто: які документи потрібні українським водіям