Мало хто уявляє, як можна його вдосконалити. Схоже, сумніви мучили і самих хондівців. Над розробкою нової, вже дев'ятої генерації працювали чотири роки. Результат... складно назвати революційним.
Не ставши сенсацією, хетчбек тим не менше добряче змінився ззовні. Під час розробки японці зосередились на покращенні аеродинаміки. Нові фари, радіаторна решітка, передній бампер - весь передок став більш обтічним. А корма отримала чудернацьке скло зі спеціальною сходинкою.
За розмірами новинка майже не відрізняється від попередника. Довжина та ширина виросли на лічені сантиметри. Водночас у моделі трохи зменшились колісна база та висота.
Електроніка тепер мало кого вразить
Інтер'єр дев'ятого Civic - це наче перехідний етап від футуристичного космольота до традиційних форм. Передня панель стала більш звичною: кермо, мультимедійна система та інша електроніка тепер мало кого вразить.
Також японці попрацювали над вдосконаленням матеріалів обробки інтер'єру та шумоізоляцією. Простір салону не змінився - його достатньо для всіх пасажирів, хоча ззаду високим може бути трохи тіснувато у ногах. Багажник теж чималий, і зможе дати фору багатьом однокласникам. До речі, хетчбек випускатимуть лише у 5-дверному варіанті, тридверка і так не була популярною.
Перейдімо до технічної частини. Для дев'ятого Civic японці припасли непогану гаму двигунів. Для початку, це економний 1.4-літровий агрегат (100 к.с.), який встановлюють на компактвен Jazz. Далі - добре відомий бензиновий двигун об'ємом 1.8. Тільки тепер він видає 142 конячки і теж радує невисоким апетитом. Не в останню чергу завдяки інноваційній функції ECO Assist.
Турбодизель запозичений у європейського Accord
Однак поза конкуренцією - 2.2-літровий турбодизель, запозичений у європейського Accord. Попри чималий табун у 150 конячок, такий Civic споживає менше 4,5 л пального на "сотню". На жаль цей двигун до України, скоріш за все, не доїде.
За замовчуванням авто продаватимуть зі 6-ступінчатою "механікою". Хоча, доплативши, можна буде встановити 5-діапазонний "автомат". Подбали японці і про комфорт. Хетч отримав м'якшу підвіску, але, запевняють хондівці, не втратив характерної азартності в управлінні.
У Європі Civic дев'ятого покоління з'явиться взимку-навесні 2012 року. Стосовно ціни - це буде і надалі один з найдорожчих представників гольф-класу. За найпростішу версію з 1.8-літровим двигуном проситимуть орієнтовно $26 тис.