За розмірами і виглядом – це типовий хетчбек B-класу, як Renault Clio. Однак дизайн більш футуристичний – чого лише вартий 4-дверний кузов (з лівого боку лише водійські дверцята).

Крім того, концепт значно легший – всього 955 кілограмів проти 1055 кг у базового Clio. А все завдяки широкому застосуванню алюмінію, магнію і термопластмаси в кузові та шасі автомобіля. Також наднизьким витратам сприяє прекрасна аеродинаміка. Її забезпечує обтічний кузов без бічних дзеркал (замінили маленькими камерами), а також - спеціальні активні закрилки на бамперах.

Але головна заслуга низького апетиту – це гібридна силова установка "Еолаба". Вона складається з літрового трициліндрового бензинового моторчика (75 к.с.) та 50-сильного електромотора. Усе це разом і забезпечує казкові витрати бензину 1 л на "сотню" у змішаному циклі.

Офіційна прем'єра концепту Renault EOLAB відбудеться вже за два тижні на Паризькому автошоу. На конвеєр авто планують поставити протягом десятиліття. Орієнтовна ціна – €40-50 тис.